

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα παιδιά εμφανίζουν δυσκολίες στη γραφή, κάτι το οποίο οδηγεί σε παραπομπή αυτών των παιδιών σε Εργοθεραπευτή και ειδικό παιδαγωγό (Amundson2005, Denton, Cope& Moser2006, Woodward& Swinth2002).
1Ο έτος:
2ο έτος:
3ο έτος:
4ο-5ο έτος:
5ο-6ο έτος:
Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν την ανάπτυξη λεπτής κινητικότητας του παιδιού, τον οπτικοκινητικό συντονισμό, την ικανότητα χειρισμού των εργαλείων και της λαβής καθώς και τον προσανατολισμό της γραφής από τα δεξιά στα αριστερά.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν ενδείξεις, αν παρατηρήσετε αρκετά από αυτά στο παιδί σας καλό θα ήταν να επισκεφτείτε έναν εργοθεραπεyτή. Η επέμβαση του ειδικού είναι ιδιαίτερα βοηθητική και με αποτελέσματα στη γραφή του παιδιού αλλά και στην οργάνωση του.
Πηγές
Ονομάζομαι Λάλου Σπυριδούλα και είμαι Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Διαθέτω πιστοποιημένες επιμορφώσεις και μεταπτυχιακούς τίτλους στη ψυχολογία και τη διαχείριση άγχους των παιδιών, την εκπαίδευση μεταναστών και τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη. Επιπλέον, ασχολούμαι με την Ειδική Αγωγή, τη σχολική φοβία, τις διαφυλικές διαφορές, τον ιδρυματισμό και τη παιγνιοθερaπεία. Παράλληλα κάνω ιδιαίτερα μαθήματα αλλά και δημιουργική απασχόληση. Από το 2017, έχω δημιουργήσει την ιστοσελίδα: Teacher’s Blog, όπου εγώ και οι συνεργάτες μου, αναρτούμε προβληματισμούς, ιδέες, αντιλήψεις και συμβουλές γύρω από την εκπαίδευση, την οικογένεια, το σχολείο αλλά και την κοινωνία.